FAQ

Læs venligst vores ofte stillede spørgsmål, før du sender os en besked.

Når du bestiller en cykel igennem os kan du vælge en udleveringsbutik nær dig. De sørger for at samle og justere cyklen samt montere eventuelt udstyr på cyklen. Denne service er gratis

Det er ikke muligt at bestille tilbehør til udlevering hos forhandlere. Her anbefaler vi, du tager kontakt til en woom forhandler og køber det hos dem

Du kan betale med Visa, VISA-Dankort, Visa Electron, Mastercard samt MobilePay.

Leveringstiden på cykler der afhentes i en butik vil typisk være 2-7 dage fra bestillingen er gennemført. Dette afhænger af den enkelte butik. Du bliver kontaktet af butikken (udleveringsstedet) senest når cyklen er klar til afhentning. Cykler som er markeret som “ikke på lager”, men med en leveringsdato, kan prebookes og sendes når de kommer på lager. Bemærk at leveringsdatoen er vejledende og kan ændre sig. Cykler markeret som “ikke på lager” uden leveringsdato kan være udsolgt på ubestemt tid. Kontakt os for yderligere info om leveringsdato.

Ja, vores online shop opfylder højeste krav til sikkerhed og dine data er beskyttet.

Efter bestilling modtager du en ordrebekræftelse på din bestilling. Afhentningsbutikken får også besked om din bestilling vil efterfølgende få klargjort din cykel. Du hører nærmere fra udleveringsstedet når den er klar til afhentning.

Ja, når cyklen afsendes, sender vi faktura på cyklen samt en email med relevant information med om vedligeholdelse af cyklen.

 

Kontakt info

Lette Børnecykler ApS
Østerbrogade 138
2100 København
CVR nr.: 43711997
Tlf: 51 91 23 32
Telefontid: Mandag – fredag 9:30-15:30
E-mail: info@lettebornecykler.dk

Send os en besked

Har du spørgsmål? Så kontakt os gerne

Enten på mail eller telefon. Mails vil blive besvaret hurtigst muligt – typisk i løbet af en arbejdsdag. Har du brug for at komme i kontakt med os hurtigere? Så ring til os i vores telefontid.